Tv och bredband

Tv och bredband

Bredband

Föreningen har ett avtal med Banhof som levererar bredband med hastigheten 1000/1000 mbit/s.

För att ha tillgång till internet behöver man registrera sig som kund hos Banhof.

Vid driftstörningar är det viktigt att anmäla driftstörningar till Banhofs kundtjänst, se kontaktuppgifter nedan:

Telefon: 010 – 510 00 00
E-post: kundservice@banhof.se

Via Banhof’s hemsida kan du logga in med ditt kundnummer och själv styra välja och hantera de tjänster Banhof levererar till dig som kund. På Banhof’s hemsida kan ni se ytterligare information och själva hantera överlåtelser i deras kundserviceportal. 

Länk till Banhofs hemsida.

Tv

Fastigheten är ansluten till ComHem’s digitala TV-nät. Som medlem har du tillgång till ett utbud av kanaler som ingår i bostadsrättsavgiften. För att kunna använda samtliga kanaler som föreningen har tillgång till behöver du registrera dig som kund hos ComHem. Som medlem betalar du inget för föreningens grundutbud. Du får själv välja om du vill teckna avtal för ytterligare kanaler med ComHem.

Länk till ComHem’s Hemsida.