Tv och Bredband

Tv

Fastigheten är ansluten till Tele2’s digitala TV-nät. 

Som medlem har du tillgång till ett utbud av kanaler som ingår i bostadsrättsavgiften. För att kunna använda samtliga kanaler som föreningen har tillgång till behöver du registrera dig som kund hos Tele2

Som medlem betalar du inget för föreningens grundutbud. Du får själv välja om du vill teckna avtal för ytterligare kanaler med Tele2.

Bredband

Föreningen har ett avtal med Banhof som levererar bredband med hastigheten 1000/1000 Mbit/s.

För att få tillgång till internet behöver man registrera sig som kund hos Banhof. Det kostar ingenting, utan ingår i månadskostnaden till föreningen.

Via Banhof’s hemsida kan du logga in med ditt kundnummer och själv styra välja och hantera de tjänster Banhof levererar till dig som kund. 

På Banhof’s hemsida kan ni se ytterligare information och själva hantera överlåtelser i deras kundserviceportal. 

Hemsida: https://www.bahnhof.se

I händelse av driftstörning

Vid händelse av driftstörningar är det viktigt att anmäla detta till Banhofs kundtjänst, vilket man gör från Banhofs hemsida.

Telefon: 010 – 510 00 00
E-post: kundservice@banhof.se